Robin en Ilona op wereldreis

Nog 15 dagen!!

Onze vertrekdatum komt steeds dichterbij. Het gaat zo hard ineens. Over 16 dagen lopen we gewoon in Vietnam, Hanoi. Maar we hebben eerst nog wat werk.

We zijn druk aan het opruimen, inmiddels zijn we kind aan huis op de stort. Watheeft een mens toch veel troep. Maar wel fijn om eens grote opruiming te houden. De schuur is ineens 4 x zo groot nu alle troep weg is, de zolder is nog nooit zo overzichtelijk geweest.

Verder heb ik toch nog maar een andere rugzak besteld. Degene die ik had was 55 liter en ik kreeg het Spaans benauwd dat daar alles in moest. Ik weet dat we basic reizen, maar toch niet te basic. Nu heb ik een 70 liter en Robin een 65 liter dus hiermee moet het lukken.

Wat gaan we komende 15 dagen nog doen: tas inpakken en kijken wat er allemaal in kan en wat handig is, laatste spullen opruimen zodat de nieuwe huurders in een opgeruimd huis komen, afscheidsborrels en etentjes en nog 9 dagen werken. De laatste werkdag is op 29/8, daarna heb ik een jaar vrij. Op 2/9/2013 moet ik weer beginnen. Het is zo moeilijk een voorstelling te maken hoe dat zal zijn. Een jaar vakantie, slippers aan, flierefluiten............. Hmmm, gaat vast snel wennen.

Op 01/09 vliegen we vanaf Brussel naar Londen om van daaruit door te vliegen naar Singapore en onze eindbestemming: Hanoi. We hebben een hostel geboekt voor de eerste 4 dagen, zodat we een beetje kunnen acclimatiseren. Daarna zien we wel.

Ik probeer nog 1 bericht te posten voor we vertrekken en daarna kunnen jullie meegenieten van onze avonturen tijdens onze reis.

Groeten!

Robin en Ilona

Reacties

Reacties

marc en susie

Veel succes met de laatste klusjes en de laatste voorbereiding. Spannend.

Jan en Miranda

Komt veeeeeel te dicht bij, gaan jullie vreselijk missen. Gelukkig mogen we jullie wegbrengen zodat we jullie nog tot het allerlaatste moment kunnen zien. Geen tijd meer voor antwerpen of misschien gewoon Terneuzen komende week? Tot morgen

Petra

pfffff nog een dag of 11... We bellen vd week nog effe hoor lieffie!!
Oh wat spannend voor jullie!! Ik denk aan jullie! xxx

Rudi

Hoi beiden,

Het komt nu wel erg dichtbij! Nog maar een paar nachtjes slapen. Mocht ik jullie niet meer zien of horen: alvast een ongelofelijk leuke, gezellige en mooie tijd toegewenst!! Geniet er intens en met volle teugen van.

Groetjes:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!