Robin en Ilona op wereldreis

Nog 1 week!!!

Over exact een week zitten we ergens in de lucht naar onze eerste bestemming Hanoi. We vliegen zaterdagochtend om 7 uur vanaf Brussel naar Londen. Vanaf Londen naar Singapore en vervolgens vanaf Singapore naar Hanoi.

Vandaag geoefend met het inpakken van de rugzakken. En dat viel nog niet tegen! Alles zit erin. Dat ging niet zonder slag of stoot, maar het is uiteindelijk wel gelukt!!

Gisteren hebben we een afscheidsetentje gehad met Robin z'n zus en broer en aanhang, in Zierikzee. Zondag zijn de zussen van Ilona aan de beurt...... We rollen van het ene etenje in het andere etentje of feestje.

We moeten allebei nog 3 dagen werken en dan hebben we gewoon een heel jaar vrij!! Even voor de beeldvorming: een heel jaar flierefluiten, teenslippers, opstaan wanneer je zelf wilt, niet moeten werken, nieuwe landen en culturen leren kennen etc......

Dit zal het laatste stukje zijn vanuit Nederland denk ik. Het volgende is vanuit Vietnam.

We hopen dat jullie zullen meegenieten van onze verhalen en zien jullie over een jaar!

Groeten, Robin & Ilona

Ina v Harn

Spannend en ik ben een beetje jarlours

Anita

Het komt nu wel heel erg dicht bij. Veel plezier morgen in de Beach-house. Succes met de laatste loodjes.

Sharon

Spannend!!!! en ik ben HEEL ERG jaloers!!! :-))
XX

Ester Meulenberg

Wat spannend zeg! Succes met jullie laatste dagen werken en afscheidsborrel! Ga jullie verhalen zeker volgen! Geniet ervan!

rian

Hey Ilona en Robin, ik wens jullie een hele bijzondere tijd toe! Back to basic, geniet van alle nieuwe mooie momenten. Goeie reis! Groetjes, rian

DOLLY.PAULUSSE26AUG2012, 8.41

wat een spanning zeg,nu nog een paar dagen en dan de uren tellen,wens jullie beiden een heel fantastiche reis toe,het zal heel spannend ziJn overweldigent

geniet er van ,een prachtig jaar beiden toegewenst
goede reis groetjes , Dolly!

Claudia

Hey, Robin en Ilona

Het komt nu echt dichtbij! Een heel bijzonder jaar, ik wens jullie een fantastische reis toe, geniet ervan, en natuurlijk volg ik jullie blog!

Veel groetjes,

Claudia

René

Vergeet de sleutelhanger niet!! :-)

marc

Ik wens jullie een fantastisch jaar toe. Heel spannend allemaal. Ben ook wel een beetje jaloers. En uiteraard benieuwd naar de nieuwe buren.

Marlie

Goede reis, geniet ervan.
Hoop dat jullie leuke reiservaringen opdoen, sta altijd open voor goede tips om een land te bezoeken(haha)!!
Ben benieuwd naar alle mooie foto's en verhalen.

Stam

Waar ik vanochtend eigenlijk ineens aan dacht: Nemen jullie een GSM mee of gaat alles via dit Blog? Afijn, waarom een GSM, het overgrote deel van jullie reis zit toch in tijdzones die met ons hooguit in het weekeind synchroon lopen...

Fam. Mel

Hey Robin en Ilona, we wensen jullie een prachtige tijd vol mooie momenten en bijzondere ervaringen! En we hopen jullie volgend jaar in een goede gezondheid terug te zien.
Beleef, ontdek en geniet...

Wilma Scholten

Hey Ilona en Robin,
Ook namens mij een goede en fijne reis, Geniet van alles en wij genieten met jullie mee....
groetjes, Wilma

Edwin en Ineke

Hoi, we wensen jullie een super vakantie. Denk eens aan ons als jullie van de winter op 't strange zitten ergens onder de zon en wij arme stumpers de voorruit van de auto staan te krabben.
O ja Robin, we hebben gehoord dat alle drogisten in de gemeente Terneuzen zonder Norit zitten? Heb je groot ingekocht? Veel liefs van de Kanen

Anita

Hoi Ilona en Robin,
Ondertussen zitten jullie hoog in de lucht richting Vietnam.
Het avontuur is nu echt begonnen.
Nogmaals heel veel plezier op de reis van jullie leven.

xx Anita