Robin en Ilona op wereldreis

Good morning Vietnam!!

Hierbij ons eerste echte reisverslagje. Zondag na een hele lange reis aangekomen in Hanoi. Het was vreemd op na bijna 24 uur opgewacht te worden op de luchthaven door de chauffeur van het hostel, die een bord heeft met jouw naam! De eerste indruk van Hanoi? Scooters, chaos, lawaai, geen verkeersregels, maar ontzettend leuk. Genoten van de oude markt, heerlijk gegeten en gedronken. Een biertje kost hier 0,80 euro en een maaltijd heb je voor 2,00 euro.

Gisteren en vandaag een 2 daagse boottrip naar Halong Bay gemaakt. Dit stond hoog op ons verlanglijstje en het was alles wat we er van hadden verwacht. Kijk maar naar de foto's, dan snap je waarom. Heerlijk relaxed op het bovendek naar de sterren gekeken en vanochtend om 6 uur de zonsopgang gezien.

Morgen vertrekken we met de nachtbus naar Hue, de volgende bestemming.

Groeten uit Hanoi!

Stam

Ben benieuwd naar de foto's, morgen kijk ik weer effe!

Filip Debeuf

Ahhh, de eerste reiservaringen... zalig!

Ben benieuwd naar de volgende verhalen, veel reisplezier!

Cat.Mng. Nebus

..dat ziet er geweldig uit ! Wij zijn stik jaloers en zo goedkoop, vooral de biertjes. Ga maar lekker door zo met het genieten van deze prachtige wereldreis. Stand van zaken alhier; grote boom aan de weg is gekapt, buiten asbak is geblust en de dode duif is begraven. Dus ook hier gebeurd van alles. Groeten vanuit Hulst.

Shazzerx@gmail.com

Prachtig!! Hier stond achter een bureau de hele dag druk zijn met een agenda als een Sudoku hoog op de to-do list..... 't was alles wat ik ervan verwachtte ;-)
X

pa en Jenny

Hoi, jullie verhaal gelezen. Blij dat jullie goed aangekomen zijn. Het ziet er allemaal niet slecht uit.
Met de poes gaat alles prima. Hij is het hier al goed gewoon. Geniet ervan en weer tot later.
Groetjes pa en Jenny.

RobIn & Ilona

Leuk om jullie reacties te lezen!! Having lots of fun!!

Jan en Miranda

Wauw ziet er goed uit allemaal. En zo te horen eten ook super. Is de wijn ook oké?
Ons hoogtepunt: het verkiezingsdebat, kortom saai
Liefs

Linda & Albert

Wauw... om toch wel lichtelijk jaloers van te worden! Geniet ervan en blijf ons toch vooral voorzien van dit soort prachtig beeldmateriaal!

Arjen, Ingrid, Thomas & Isabel

Hey lief zusje en zwagert, ziet er goed uit allemaal ....... Zoals menigeen me al voor was ....... Stikke jaloers .....
Hoogtepunt in Goes..... Avondje cursus, deur schilderen en er heerst buikgriep ;-))

Liefs van ons.

Rinus en Nellie de koeijer

Hoy Robin en Ilona van Ilona haar vader vernomen waar we jullie kunnen volgen op jullie wereldreis.We hopen dat jullie een hele fijne tijd hebben. En we zullen jullie zeker in de gaten houden.
Rinus en Nellie